youcandoitjustdoit.blogg.se

Jag är en trebarnsmamma på 25 år och ibland är det inte lätt att hinna med att ens tänka på sig själv och sin egen hälsa och man fastnar lätt i gamla mönster. Det kan vara både fysiskt och psykiskt påfrestande och det är lätt att man vantrivs med sig själv. Så var det för mig! Men inte idag! På tre månader har jag gått ner 17 kg och detta helt på egen hand! Jag får ofta frågan vad jag gjort eller hur jag gör och orkar. Jag är ingen kostrådgivare och har inga utbildningar kring ämnet. Jag säger inte att det jag skriver är det rätta och det bästa för kroppen, men för mig fungerar det och jag mår jättebra. Alla är vi olika och det får vi inte glömma bort! Du kanske kan få lite tips och nya ideer. Det du vill läsa, läser du resten kan du strunta i. Alla har olika synpunkter om saker och ting och tur är väl det ;)

Min start på dagen varje morgon!

Kategori: Mat

Visst ser den go ut! :D

Detta är en riktig igångkickare!
Jag brukar längta efter att det ska bli morgon så jag kan få dricka denna!
 
Cellenergi på hög nivå!

Kommentarer

  • emma säger:

    vad är drinken gjord av :D

    Svar: Drinken är min högteknologiska sallad ;)Jag blandar vatten och mina produkter (pulver) så det är ingen smoothie eller så.

    I drinken har jag omega3 (vattenlöslig för maximalt upptag direkt av kroppens celler) och smakar eller luktar ingen fisk :)

    Jag får i mig 1,2 kg frukt och grönt kravodlat.
    Fibrer och olika spannmål (hjälper till att göra rent tarmen och skapa nytt tarmludd)
    C-vitaminer, E-vitamin- B12-vitamin, B6-vitamin, B2-vitamin, B1-vitamin, folsyra, niacin, koffein (naturligt koffein från guarnan, vilket håller energin på en jämn och hälsosam nivå) En brunalg (Hjälper till med transporteringen av syret ut till cellerna) mm.
    Det är endast naturligt socker i (fruktos från frukt) Detta binder fibrerna upp så drinken är idealisk för diabetiker.
    :)
    Inget kemiskt framställt endast naturliga ingredienser!!

    Mycket hög biotillgänglighet! (det som kroppen verkligen tar upp av det du stoppar i dig)
    Eftersom dessa produkter är gjorda i så små så små beståndsdelar kommer det in i kroppen på cellnivå. Alltså ner i magen och ut i kroppen till cellerna direkt. Detta gör att upptaget på produkten blir maximalt av det du stoppar i dig :D

    Ska du köpa samma i tablettform blir upptaget heelt annorlunda (alltså inte så stort) då de ska ner i magen ligga där i några timmar i magsyran , spjälkas om i levern och ut i 8 meter lång tarm. Man belastar också levern.

    Medans produkter går direkt dit dem ska och cellen tar bara upp det den vill ha, resten kissar man bara ut och belastar därför heller inte levern :) Man kan därför inte överdosera heller.

    Ops va mycket det blev :/
    Hoppas du fattade lite iaf :)

    Må väl! :D
    Hanna Bertilsson Eira

    2012-09-14 | 09:23:01
    Bloggadress: http://blogg.improveme.se/emst/
  • Mona säger:

    Längtar också efter min morgondrink, jättegod, Väldigt bra produkt som har gjort att jag är klarare på morgonen än jag var förut, samt mycke piggare, bättre energi, orkar mycke mer, gått ned 7kg utan att göra nått (mer än att dricka drinkarna) bättre hy, så för mej är det bara positivt med cellenergi :)

    2012-09-22 | 20:40:28
  • Ida johansson säger:

    Är det drinken du pratade om i somras du börjat dricka?! Är ur dålig på frukost nuförtiden.. Det här hade kanske varit ngt!?

    Svar: Hej!Ah precis jag håller fortfarande på med cellenergin. Patrik använder det också. Du kan ju följa med mig på en info om cellenergi nästa gång det är. Det är i uddevalla.
    Hanna Bertilsson Eira

    2012-10-16 | 19:13:29
  • Ida säger:

    Hade kanske varit ngt! Hör av dig när nästa möte är så hänger jag kanske m dig om d passar!:)

    Svar: Vi hörs! :)
    Hanna Bertilsson Eira

    2012-10-18 | 21:36:45

Kommentera inlägget här: